Νομοσχέδιο αθλητικών στοιχημάτων στον Καναδά για τον περιορισμό της προόδου των διαφημίσεων

Δημοσιεύθηκε στις: 14 Μαΐου 2024, 10:54.

Τελευταία ενημέρωση: 14 Μαΐου 2024, 11:07.

Η νομοθεσία για την παροχή ρυθμιστικών προστατευτικών κιγκλιδωμάτων σχετικά με το πώς διαφημίζονται οι φορείς αθλητικών στοιχημάτων στον Καναδά σημειώνει πρόοδο στο κοινοβούλιο της χώρας.

Καναδικοί κανόνες διαφήμισης αθλητικών στοιχημάτων
Μια διαφήμιση αθλητικών στοιχημάτων στο BMO Field, έδρα της Toronto FC of Major League Soccer. Οι νομοθέτες στον Καναδά σταθμίζουν ένα νομοσχέδιο για τον περιορισμό του τρόπου διαφήμισης των αθλητικών στοιχημάτων. (Εικόνα: Canadian Broadcasting Corporation)

Ο γερουσιαστής Marty Deacon (ISG-Ontario) παρουσίασε το νομοσχέδιο 269 της Γερουσίας τον Απρίλιο. Το καταστατικό επιδιώκει να δημιουργήσει ένα εθνικό ρυθμιστικό πλαίσιο για τις εταιρείες αθλητικών στοιχημάτων και τον τρόπο με τον οποίο τους επιτρέπεται να διαφημίζουν τις δραστηριότητές τους στον αθλητικό τζόγο, προσωπικά και διαδικτυακά.

Το νομοσχέδιο του Deacon προτείνει τον περιορισμό ή την απαγόρευση εμφάνισης διασημοτήτων και αθλητών στις διαφημίσεις, τον περιορισμό του αριθμού των διαφημίσεων που μπορούν να προβάλλονται σε ένα αθλητικό γεγονός και την απαγόρευση των εμπορικών διαφημίσεων αθλητικών στοιχημάτων κατά την τηλεοπτική κάλυψη ζωντανών γεγονότων.

Το νομοσχέδιο του Deacon αναμένεται να εκκαθαρίσει τη Γερουσία αφού βρει υποστήριξη κατά τις δύο πρώτες αναγνώσεις του. Εάν περάσει από την αίθουσα, θα μετακινηθεί στη Βουλή των Κοινοτήτων για εξέταση.

Ο νόμιμος αθλητικός τζόγος ενός παιχνιδιού στον Καναδά ξεκίνησε το 2022 μέσω του Οντάριο. Η δραστηριότητα του τζόγου έχει εξαπλωθεί από τότε στις περισσότερες επαρχίες με κάποια μορφή, με επαρχιακές λοταρίες ή/και προμήθειες αλκοόλ και τυχερών παιχνιδιών να ρυθμίζουν τον κλάδο.

Ζημιές από τον τζόγο

Οι νομοθέτες του κοινοβουλίου που υποστηρίζουν τον περιορισμό του αριθμού των διαφημίσεων αθλητικών στοιχημάτων πιστεύουν ότι μια τέτοια κανονιστική αλλαγή θα ήταν προς όφελος του κοινού.

Για τους περισσότερους ανθρώπους που παρακολουθούν αυτές τις διαφημίσεις, είναι απλώς ενοχλητικές. Αλλά για πολλούς ανθρώπους, προκαλούν εθισμό», είπε ο γερουσιαστής Percy Downe (CSG-Prince Edward Island) Ραδιόφωνο CBC.

«Η ιδιαίτερη ανησυχία μου είναι ο αντίκτυπος στους νέους», συνέχισε ο Ντάουν. Λέει ότι η κοινή πρακτική των αθλητικών στοιχημάτων να χρησιμοποιούν διασημότητες και δημοφιλείς αθλητές για να πλασάρουν τις δραστηριότητές τους στον τζόγο είναι εξαιρετικά ανησυχητική.

Οι νέοι φιλοδοξούν να σκεφτούν τον τρόπο ζωής, «Ω, μπορώ να βγάλω μερικά εύκολα χρήματα», συνέχισε ο Downe. «Αυξάνουμε τον αριθμό των τζογαδόρων και μεγαλώνουμε το πρόβλημα του εθισμού;»

Το Καναδικό Κέντρο για τη χρήση ουσιών και τον εθισμό πιστεύει ότι οι διαφημίσεις αθλητικών στοιχημάτων έχουν συχνά «ανδρική» γλώσσα που προσπαθεί να πείσει τους θαυμαστές ότι η δράση στο παιχνίδι τους κάνει καλύτερους θαυμαστές.

«Όταν έρχεται αυτός ο τεράστιος όγκος διαφήμισης, αυτό αναμένεται να αυξήσει τη συμμετοχή στον τζόγο, κάτι που αναμένεται να αυξήσει τη ζημιά», δήλωσε ο Μάθιου Γιανγκ, ανώτερος ερευνητής στο κέντρο. «Οτιδήποτε μπορούμε να κάνουμε για να περιορίσουμε ή να μειώσουμε τον όγκο των διαφημίσεων τζόγου είναι προς το δημόσιο όφελος».

Πώληση διαφήμισης αθλητικών στοιχημάτων

Ο Καναδάς που επιδιώκει να περιορίσει τον τρόπο με τον οποίο διαφημίζονται οι εταιρείες αθλητικών στοιχημάτων ακολουθεί ένα παρόμοιο κίνημα στις ΗΠΑ, όπου αρκετές πολιτείες έχουν ψηφίσει νόμους που περιορίζουν το διαφημιστικό τους υλικό. Πολυάριθμες κρατικές ρυθμιστικές υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών έχουν κατευθύνει τα αδειοδοτημένα αθλητικά βιβλία τους να αφαιρέσουν αμφιλεγόμενη γλώσσα όπως “χωρίς κίνδυνο” και “δωρεάν στοίχημα” από το μάρκετινγκ τους.

Τον Φεβρουάριο, ο εκπρόσωπος των ΗΠΑ Paul Tonko (D-New York) εισήγαγε τον νόμο “SAFE Bet Act” (Υποστήριξη της προσιτότητας και της δικαιοσύνης με κάθε στοιχηματισμό). Το νομοσχέδιο επιδιώκει να απαγορεύσει την προβολή διαφημίσεων αθλητικών στοιχημάτων κατά τη διάρκεια ζωντανών αθλητικών γεγονότων και να απαγορεύσει λέξεις όπως “μπόνους”, “ενίσχυση”, “χωρίς ιδρώτα” και παρόμοια γλώσσα από τις διαφημίσεις αθλητικών στοιχημάτων.

Η SAFE Bet θα απέκλειε επίσης ομοσπονδιακά τις πιστωτικές κάρτες από τη χρήση για τη χρηματοδότηση ενός διαδικτυακού λογαριασμού αθλητικών στοιχημάτων και θα περιόριζε έναν πελάτη σε όχι περισσότερες από πέντε καταθέσεις σε 24 ώρες. Το νομοσχέδιο του Tonko παραμένει στην Υποεπιτροπή της Βουλής για τις Επικοινωνίες και την Τεχνολογία.


Source link

Αφήστε μια απάντηση