Μπορείτε να εμπιστευτείτε τις κριτικές από τους Influencers του Λας Βέγκας;

Δημοσιεύθηκε στις: 27 Φεβρουαρίου 2024, 03:58.

Τελευταία ενημέρωση: 27 Φεβρουαρίου 2024, 04:01.

Στο Λας Βέγκας, εκατοντάδες άνθρωποι που επηρεάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημοσιεύουν καθημερινά κριτικές και απόψεις για τα θέρετρα, τα εστιατόρια, τις εκπομπές και τα νυχτερινά κέντρα του Στριπ στους λογαριασμούς τους στο YouTube, το Instagram και το TikTok.

Ο Perez Hilton, ο πρωτοπόρος gossip blogger του Χόλιγουντ που μετακόμισε στο Λας Βέγκας με την οικογένειά του πέρυσι, λέει ότι εκπλήσσεται από το πόσοι τοπικοί επηρεαστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης πληρώνονται από τις εταιρείες που αξιολογούν. (Εικόνα: perezhilton.com)

Όμως, πόσες από αυτές τις κριτικές είναι αξιόπιστες;

Για τη Gen Z – όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012 – τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι κάτι περισσότερο από ψυχαγωγία. Είναι η κύρια πηγή ειδήσεων τους. Μια μελέτη του 2002 από Reuters διαπίστωσε ότι το 39% των ατόμων ηλικίας 18 έως 24 ετών συμβουλεύονταν μόνο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώνονται, έναντι 34% που επισκέπτονταν επίσης ειδησεογραφικούς ιστότοπους και εφαρμογές που εξακολουθούν να συχνάζουν οι παλαιότερες γενιές.

Και ενώ όλοι ξέρουν ότι δεν μπορείτε να εμπιστευτείτε όλα όσα βλέπετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι νεαροί τουρίστες του Λας Βέγκας που αναζητούν ειλικρινείς απόψεις σχετικά με τις εμπειρίες τους δεν έχουν πουθενά αλλού — από όσο ξέρουν, ούτως ή άλλως— να στραφούν.

Γιατί αυτό είναι μάλλον λάθος

Τα περισσότερα νόμιμα ειδησεογραφικά πρακτορεία έχουν αυστηρούς κανόνες για την αναθεώρηση εστιατορίων και νυχτερινών κέντρων, επιμένοντας ότι οι εκπρόσωποί τους δεν αποδέχονται ποτέ μια συγκριτική εμπειρία ή ακόμη και ταυτοποιούνται στη διοίκηση. Τα social media, συγκριτικά, είναι η άνομη Άγρια Δύση.

Δεν είναι απαραιτήτως ότι οι κοινωνικοί επιρροές διακινούν εσκεμμένα ανέντιμα θετικές κριτικές, αν και τίποτα δεν σταματά αυτούς που θα το έκαναν. Είναι ότι οι περισσότεροι που τυχαίνει να έχουν αρνητικές εμπειρίες αρνούνται να δημοσιεύσουν για αυτές αργότερα.

Από τότε που μετακόμισε στο Λας Βέγκας πέρυσι, ο Perez Hilton, κάποτε ο πιο επιδραστικός αρθρογράφος του Χόλιγουντ, δημοσιεύει συχνά για τις εξόδους του στο Λας Βέγκας στον λογαριασμό του στο Instagram.

Αν δημοσιεύω ένα εστιατόριο ή μια εμπειρία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μου έχουν δοθεί δωρεάν», είπε η Hilton στην πιο πρόσφατη City Cast Λας Βέγκας podcast. «Αν είχα μια εντελώς τρομερή εμπειρία, απλά δεν πρόκειται να μιλήσω γι’ αυτό. Δεν θέλω να είμαι υπεύθυνος για το να βλάψω μια επιχείρηση, ακόμα κι αν το φαγητό δεν ήταν τόσο καλό ή η εξυπηρέτηση δεν ήταν τόσο καλή όσο θα μπορούσε να είναι.”

Για να είμαστε δίκαιοι, η Hilton εξακολουθεί να είναι διάσημος blogger, όχι επιρροή. Όμως, επισημαίνει, γνωρίζει πολλούς παράγοντες επιρροής που δεν θα δημοσιεύσουν τίποτα αρνητικό για έναν ακόμη πιο άθλιο λόγο – επειδή απασχολούνται κρυφά ως διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τα ιδρύματα που φαίνεται να κάνουν κριτική.

Αν και αυτό θα ήταν ένα αδίκημα που μπορεί να εξαπολύσει άμεσα σε οποιοδήποτε νόμιμο μέσο ειδήσεων, είναι συνηθισμένο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Πολλοί από τους influencers που είναι μικρότεροι, δεν βγάζουν λεφτά πηγαίνοντας σε εστιατόρια και αυτά τα εστιατόρια δεν τους πληρώνουν για να ελέγχουν τα καταστήματα, αλλά πολλοί από αυτούς κάνουν social media για τα εστιατόρια», είπε η Hilton. City Cast. “Έτσι θα πληρωθούν για να δημιουργήσουν περιεχόμενο για αυτό το εστιατόριο και αυτό το εστιατόριο και για να απαντήσουν στα DM τους και όλα αυτά, κάτι που με εξέπληξε.”

Η Hilton ανέφερε ως παραδείγματα τον Philip Tzeng, πιο γνωστό ως @lasvegasfil, και την Drew Belcher (@unlokt), που πωλούν αυτές τις υπηρεσίες μέσω των πρακτορείων μάρκετινγκ.

Το μεγαλύτερο ψάρι στη θάλασσα επιρροής του Βέγκας είναι μακράν η Jennifer Gay, γνωστή και ως Jen G., η οποία δημοσιεύει σε 854.000 οπαδούς του Instagram ως @vegasstarfish. Σύμφωνα με τη Hilton, μόλις φτάσετε στο επίπεδό της, τότε μπορείτε να κόψετε προσφορές επωνυμίας που πληρώνουν 20 χιλιάδες $ το μήνα η καθεμία. (είπε ο γκέι Casino.org ότι προσδιορίζει όλες τις συστάσεις που κάνει λόγω σχέσεων επωνυμίας.)

Το μεγαλύτερο σάντουιτς από πάνω, σύμφωνα με την influencer του Λας Βέγκας, Heather Collins, σερβιρίστηκε σε μια συνάδελφο influencer που προσκλήθηκε στο μαγαζί, ενώ το μικρότερο σάντουιτς στο κάτω μέρος του σερβιρίστηκε στην Collins όταν εκείνη επιφύλασσε το ίδιο μαγαζί χωρίς να προσδιορίσει τον εαυτό της. (Εικόνα: Instagram/@radioheather)

Αν ήξερα ότι έρχεσαι…

Ακόμη και κάτι τόσο φαινομενικά υπερθετικό όπως η αποδοχή μιας πρόσκλησης για ανασκόπηση μιας εμπειρίας θέτει σε κίνδυνο τη νομιμότητα των κριτικών επηρεαστών σχετικά με αυτήν. Αυτό συμβαίνει επειδή τα καταστήματα θα αντιμετωπίζουν πάντα τους influencers καλύτερα από τον μέσο πελάτη που περιλαμβάνει το κοινό του influencer.

Για δεκαετίες, το Las Vegas Review-Journal κράτησε τις φωτογραφίες της κριτικού εστιατορίου της, Heidi Knapp Rinella, έξω από την εφημερίδα, έτσι ώστε οι σερβιτόροι να μην ειδοποιούνται για την παρουσία της και να της προσφέρουν προνομιακή μεταχείριση.

Η Heather Collins, μια influencer του Λας Βέγκας που δημοσιεύει στο Instagram ως @radioheather, είπε σε μια πρόσφατη ανάρτησή της στο Instagram ότι είχε «μία από τις καλύτερες εμπειρίες ποτέ» όταν κλήθηκε να κάνει κριτική σε ένα ψητοπωλείο του Λας Βέγκας που δεν κατονομαζόταν.

«Έλαβα κορυφαία εξυπηρέτηση, ο διευθυντής ήρθε και μου είπε γεια. Ήταν καταπληκτικό», είπε στο Instagram Reels της.

Δύο μήνες αργότερα, σύμφωνα με την Collins, επέστρεψε στο ίδιο ψητοπωλείο χωρίς να έχει προηγουμένως συνεννοηθεί ή να αναγνωρίσει τον εαυτό της. Και η εμπειρία της ήταν πολύ διαφορετική.

«Ξέχασαν να βάλουν τη μπριζόλα μου», είπε ο Κόλινς, και «όταν την έβγαλαν έξω, την έσπευσαν και έτσι κάηκε εξωτερικά».

Επιπλέον, η Κόλινς είπε ότι ρωτήθηκε αν, ενώ περίμενε τη μπριζόλα της, θα ήθελε μια παραγγελία πατάτες και στη συνέχεια «με χρέωσαν για αυτές τις πατάτες που πρόσφεραν επειδή τα χάλασαν!»

Ενώ ο σχολιασμός της Κόλινς φαίνεται αναζωογονητικά ειλικρινής, παρατηρήσατε ότι δεν κατονόμασε το ψητοπωλείο; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πολύ σπάνιο να βρεις κάποιον επηρεαστή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρόθυμος να δαγκώσει τα χέρια που τον ταΐζουν.

Και αυτό είναι το πρόβλημα με τις κριτικές τους.




Source link

Αφήστε μια απάντηση