Η Brightline West επιλέγει τον κατασκευαστή τρένων για σιδηροδρομικούς σιδηροδρόμους υψηλής ταχύτητας Vegas-to-LA

Δημοσιεύθηκε στις: 2 Μαΐου 2024, 11:53.

Τελευταία ενημέρωση: 2 Μαΐου 2024, 12:08.

Η σιδηροδρομική σύνδεση υψηλής ταχύτητας από το Λας Βέγκας προς την περιοχή του Λος Άντζελες έχει φτάσει ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στην πραγματικότητα. Την Τετάρτη, η Brightline West ανακοίνωσε ότι η Siemens Mobility θα κατασκευάσει τα τρένα.

Η απόδοση ενός καλλιτέχνη δείχνει ένα τρένο Brightline West να ταξιδεύει στη διάμεση οδό Interstate 15 μεταξύ Λας Βέγκας και Νότιας Καλιφόρνια. (Brightline)

Η Siemens εφηύρε τον πρώτο ηλεκτρικό σιδηρόδρομο το 1879, όταν η γερμανική εταιρεία ήταν γνωστή ως Siemens & Halske. Έκτοτε παρέμεινε στην κορυφή της σιδηροδρομικής καινοτομίας, κατασκευάζοντας το τρένο maglev Transrapid στο Διεθνές Αεροδρόμιο Pudong της Σαγκάης, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2002, και το σιδηροδρομικό σύστημα της Brightline στη Νότια Φλόριντα, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2018.

Το ****’s Getting Rail

Η απόδοση ενός καλλιτέχνη του εσωτερικού ενός βαγόνι τρένου premium στο Brightline West. (Εικόνα: Brightline)

Η σύμβαση με τη Siemens Mobility προβλέπει την παράδοση 10 σετ της American Pioneer 220, μιας νέας σιδηροδρομικής γραμμής που εισάγει η εταιρεία μαζί με τη διαδρομή της Brightline West.

Τα τρένα των επτά αυτοκινήτων, ικανά να μεταφέρουν έως και 450 επιβάτες με μέγιστη ταχύτητα 220 mph, θα διανύσουν 218 μίλια (κυρίως στη μέση του Interstate 15) από ακριβώς νότια του Las Vegas Strip μέχρι το Rancho Cucamonga της Καλιφόρνια, όπου Ο υπάρχων ελαφρύς σιδηρόδρομος θα μεταφέρει επιβάτες 40 επιπλέον μίλια δυτικά στο Λος Άντζελες.

Η Brightline West αναμένεται να ξεκινήσει τη νέα της σιδηροδρομική υπηρεσία το 2028.

Ακριβώς όπως επαναπροσδιορίσαμε τα ταξίδια με τρένο με τα τρένα μας για την Brightline Florida, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα πρωτοστατήσουμε σε αυτό το νέο σύνορο παραγωγής και ανάπτυξης για τη Brightline West», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Brightline, Michael Reininger, σε δήλωση. «Η δυναμική που χτίζουμε θα κορυφωθεί σε νέες θέσεις εργασίας και μια νέα αλυσίδα εφοδιασμού που θα δημιουργήσει τα θεμέλια για μια βιομηχανία σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας από ακτή σε ακτή».

Την περασμένη εβδομάδα, η Brightline West άνοιξε το έδαφος με μια επίσκεψη στο Βέγκας από τον Υπουργό Μεταφορών των ΗΠΑ Pete Buttigieg, ο οποίος χτύπησε σε μια προσποιούμενη ράγα για να σηματοδοτήσει πανηγυρικά την πρωτοπορία του συστήματος.

Η σύμβαση περιλαμβάνει συντήρηση τροχαίου υλικού 30 ετών, η οποία θα πραγματοποιηθεί από πληρώματα σε προγραμματισμένη εγκατάσταση στο Sloan του Νεβ., 25 μίλια νότια του Las Vegas Strip.

Το τρένο με χρήματα έχει κολλήσει στο σταθμό

Η Brightline δεν έχει ακόμη να αντιπροσωπεύσει περίπου το ήμισυ του προϋπολογισμού 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων του έργου. Έχει ήδη λάβει 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια από την κυβέρνηση Μπάιντεν, συμπεριλαμβανομένης επιχορήγησης 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων από ομοσπονδιακά ταμεία υποδομής και έγκριση για την πώληση άλλων 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ομόλογα που απαλλάσσονται από φόρους. Η εταιρεία έλαβε επιπλέον ομοσπονδιακή άδεια το 2020 να πουλήσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε παρόμοια ομόλογα.

Αν και τα τρένα θα μειώσουν στο μισό τη διαδρομή των τεσσάρων ωρών στην έρημο Μοχάβε και θα μειώσουν τα 50 εκατομμύρια άτομα που ταξιδεύουν με αυτοκίνητο κάθε χρόνο, είπε ο ιδρυτής της Brightline, Wes Edens. LA Times τον Μάρτιο ότι η εταιρεία του «θα χρεώσει τελικά περισσότερα από 400 δολάρια για ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής από το Λας Βέγκας στο Rancho Cucamonga».

Υπολογίζοντας σε μια ώρα για το τρένο, αυτό είναι ακόμα περισσότερο από το διπλάσιο από μια μέση πτήση από το Λος Άντζελες προς το Λας Βέγκας, με τιμή μετ’ επιστροφής 75 $ περισσότερο από την πτήση.

Πολλά έργα σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας απέτυχαν στις ΗΠΑ, όπου η οδήγηση είναι φθηνότερη και τα πληθυσμιακά κέντρα είναι πιο μακριά από ό,τι στην Ευρώπη, όπου είναι συνηθισμένα και επικερδή.

Η συζήτηση για ένα τρένο από το Βέγκας στο Λος Άντζελες ξεκινά από το 2005, όταν ο Tony Marnell II, ιδρυτής του Rio, δεν μπόρεσε να κάνει πραγματικότητα το προτεινόμενο σύστημα XpressWest στο Victorville της Καλιφόρνια.


Source link

Αφήστε μια απάντηση