Δημοσιεύθηκε στις: 19 Μαΐου 2024, 04:40.
Τελευταία ενημέρωση στις: 19 Μαΐου 2024, 05:02h.
Όταν μια φωτογραφία από το μενού ποτών για το Electronic Daisy Carnival αυτού του Σαββατοκύριακου στο Λας Βέγκας έκανε τον γύρο, προκάλεσε οργή για το X/Twitter — τουλάχιστον σε άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα με την έννοια της εξυπηρέτησης με μπουκάλια.
Το μενού αναγράφει τιμές που κυμαίνονται από 1.540 $ για ένα μπουκάλι Perrier Joet Belle Epoque Brut (σημείωση 616% από το κόστος του 249,99 $ στο Crown Wine and Spirits) έως 94.000 $ για ένα μπουκάλι Methuselah 6 λίτρων Dom Perignon Brut ή Dom Perignon Σήμανση 1,074%).
Για να είμαστε δίκαιοι, το μενού ποτών περιελάμβανε επίσης ένα μπουκάλι Grey Goose με πολύ πιο μέτρια τιμή 30 $ για 975 $, ένα μπουκάλι Jack Daniels $ 20 για $ 875, και ένα πακέτο έξι $ 10 Bud Light για $ 140.
«Δεν είναι περίεργο που όλοι κάνουν απλώς ναρκωτικά», έγραψε ο χρήστης του Twitter/X houtanY.
«Σε καμία περίπτωση δεν είναι αληθινό», σημείωσε ο @DioDiablo7.
«Για 875 $, καλύτερα να σερβίρει το ποτό ο ίδιος ο Τζακ Ντάνιελ», πρόσθεσε ο @PTBryce47.
Γιατί τόσο ψηλά;
Αυτές δεν ήταν οι τιμές στα παραδοσιακά walk-up μπαρ του EDC, όπου παραγγέλνεις το δικό σου ατομικό ρόφημα και μετά φεύγεις κρατώντας το φλιτζάνι του.
Τα ποτά που σερβίρονται με αυτόν τον τρόπο στο EDC εξακολουθούν να κοστίζουν περίπου 25 $ για το ποτό υψηλής ποιότητας – ακριβό αλλά όχι τρομερά.
Το μενού εμφάνιζε τιμές στα υπερυψωμένα κατάστρωμα προβολής του EDC, όπου οι αγορές ποτών συνοδεύονται από ένα τραπέζι με “προβολή πρώτης σκηνής” και ένα βραχιολάκι που επιτρέπει την πρόσβαση σε όλους τους χώρους VIP του φεστιβάλ.
Στο Marquee SkyDeck, την πιο αποκλειστική εμπειρία της EDC, η αγορά ποτών σε αυτές τις τιμές σάς έφερε επίσης μια βόλτα με το καρότσι του γκολφ στο τραπέζι σας.
Τα περισσότερα νυχτερινά κλαμπ και παραλιακά κλαμπ του Λας Βέγκας διαθέτουν παρόμοιες προσφορές για μπουκάλια για τουλάχιστον 20 χρόνια.
Το μπουκάλι των φύλων
Η υπηρεσία φιάλης δεν αφορά πραγματικά τόσο τα ποτά όσο την πολυτελή εμπειρία του να καθίσετε με φίλους σε ένα τμήμα VIP ενώ σας εξυπηρετεί ο προσωπικός σας διακομιστής ποτών.
Βασικά, πρόκειται για την τηλεγραφία ενός μηνύματος σε οποιονδήποτε πιθανό ρομαντικό ή επιχειρηματικό εταίρο στην άμεση περιοχή που μπορεί να παρατηρεί τη συμπεριφορά σας — «Είμαι είτε βρόμικος πλούσιος είτε πολύ καλά συνδεδεμένος.
Επίσης, έχει να κάνει με την ευκολία να μπορείτε εσείς και ολόκληρο το κόμμα σας να κόψετε μια ωριαία γραμμή εισόδου.
Μερικές φορές, εάν ο χώρος είναι αρκετά κοντά στη χωρητικότητα, μια μεγάλη ομάδα ανδρών μπορεί να μην μπει, ανεξάρτητα από το πόσο καιρό περιμένουν.
Bottle-Born
Η υπηρεσία φιάλης ξεκίνησε το 1988 στο Les Bains Douches. Βρίσκοντας τον εαυτό του με περισσότερους πελάτες παρά χώρο, το νυχτερινό κέντρο διασκέδασης του Παρισιού άρχισε να προσφέρει κρατήσεις τραπεζιών με ένα δωρεάν μπουκάλι.
Από εκεί η ιδέα εξαπλώθηκε σε όλη την Ευρώπη, χάνοντας τελικά το συμπληρωματικό στοιχείο.
Η πρώτη υπηρεσία φιάλης που προσφέρθηκε στις ΗΠΑ ήταν στο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης Tunnel της Νέας Υόρκης το 1993. Εκείνη την εποχή, η αγορά φιαλών των 90 δολαρίων που χρειαζόταν ήταν σχεδόν οικονομική – σε σύγκριση με την παραγγελία ποτηριών 6 δολαρίων από το ίδιο ρόφημα.
Μέχρι το 1995, η υπηρεσία φιάλης είχε εξαπλωθεί στη Νέα Υόρκη, με τους νέους προσαρμογείς να ανεβάζουν τις τιμές τους και να το απαιτούν για πρόσβαση στο δωμάτιο VIP (τουλάχιστον για μη VIP). Το Μαϊάμι και το Λος Άντζελες επιβιβάστηκαν σε αυτό το κερδοφόρο και ελιτίστικο τρένο το 2000.
Η υπηρεσία φιάλης έφτασε στο Λας Βέγκας με το άνοιγμα του Light στο Bellagio το 2001. Τώρα, σχεδόν κάθε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στο Strip το διαθέτει.
Source link